پیاز داغ آماده برای سردرد مفید است

کورتاگن به شش جنبه (محیط، رفتار، شایستگی‌ها، باورها، هویت و مأموریت) اشاره کرد که به دیدگاه‌های معلمان کمک می‌کند و نشان می‌دهد که هم محیط و هم ویژگی‌های شخصی بر رفتارها تأثیر می‌گذارند.

پیاز داغ آماده برای صرفه جویی زمان مناسب است.

این شش جنبه، از جمله خود رفتار، به عنوان شش لایه شبیه به یک پیاز برش داده شده، در اصطلاح مدل پیاز (شکل 1) ساختار یافته اند. مدل پیاز نشان می دهد که سطوح داخلی بر سطوح بیرونی تأثیر می گذارد و بالعکس .

دیدگاه‌های آموزشی مربوط به محیط به جنبه بیرونی معلم در مؤسسه خود، مانند حمایت رهبر و همتایان دپارتمان، تعداد دانش‌آموزان در یک گروه کوچک PBL، امکانات آموزشی و یادگیری، پاداش‌های سازمانی اشاره دارد.

معلمان و فرصت هایی برای توسعه شخصی رفتار به فعالیت های آموزشی در جلسات گروهی کوچک PBL، مانند تحریک یادگیری سازنده/فعال، یادگیری خودراهبری، یادگیری زمینه ای و یادگیری مشارکتی دانش آموزان اشاره دارد .

شایستگی ها به دانش، مهارت ها و نگرش معلمان برای تحریک و پرسش، ارائه اطلاعات، مشاهده و تجزیه و تحلیل و ارائه بازخورد اطلاق می شود.

باورها به ارزش های یاددهی و یادگیری معلمان با توجه به یادگیری دانش آموزان در بحث های گروهی کوچک اشاره دارد. هویت به این اشاره دارد که چگونه معلم هویت حرفه ای خود را به عنوان تخصص آموزشی و تربیتی تعریف می کند یا می بیند.

رسالت در نهایت به اهداف و آرزوهای شخصی و حرفه ای معلم مانند مراقبت از کل فرد، اعتدال و فروتنی اشاره دارد .توجه به این شش جنبه در سنجش دیدگاه تدریس معلمان ممکن است به مؤسسات آموزشی کمک کند تا موانعی را که معلمان با آن روبرو هستند شناسایی کرده و نیازهای توسعه اساتید را بشناسند.

برای عملکرد صحیح در PBL، دیدگاه های تدریس معلمان، همانطور که با آن شش جنبه سنجیده می شود، باید در جهت دانش آموز محور باشد.

هنگامی که یک یا چند جنبه جهت معلم محوری را نشان می دهند، مانعی را برای انجام رفتارهای دانش آموز محور نشان می دهند.

این یافته به مؤسسات آموزشی کمک می‌کند تا نیازهای معلمان فردی و به‌ویژه اینکه چگونه توسعه اساتید می‌تواند به رفع این نیازها کمک کند، بشناسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.